Przejdź do treści

Usługi:

Konkurencja nie będzie czekać! Wyróżnij się wyjątkową grafiką

Spójny wizerunek marki jest cennym nośnikiem idei, charakteru i strategii firmy. Skutecznie zwiększa rozpoznawalność, tworząc solidną więź z klientami. Czytelna wizytówka przedstawi Ciebie lub pracownika i zaprezentuje całą Twoją firmę.

Projekty graficzne

Kreacja znaku graficznego

To, w jaki sposób będzie postrzegana, zapamiętana i rozpoznawalna Twoja firma w ogromnej mierze zależy od znaku graficznego – logo. Każda profesjonalna firma ma swój znak towarowy. Wśród tych wszystkich znaków Twoje logo musi się wyróżniać a zarazem być proste i czytelne. Aby przekonać się jak ważne jest logo wystarczy przyjrzeć się jakiejkolwiek reklamie. Zarówno mniejsze jak i większe koncerny zawsze eksponują logo, budując w ten sposób przywiązanie do marki oraz jej wartości.

W księdze identyfikacji wizualnej zawarte są najważniejsze reguły Systemu Identyfikacji Wizualnej (ang. Corporate Identity). Dokładny opis zastosowania logo oraz innych wybranych przez Państwa elementów identyfikacji wizualnej pozwoli uniknąć błędów podczas reprodukcji logotypu oraz wykonywania kolejnych projektów graficznych. Zalecenia zawarte w księdze identyfikacji wizualnej pozwolą zachować spójny i jednorodny wizerunek Państwa firmy. Mówiąc krótko logo zawsze będzie wyglądać tak samo i kojarzyć się z konkretnym przedsiębiorstwem.

Opracowanie symboliki i kreacja wizerunku firmy

Spójny wizerunek marki jest cennym nośnikiem idei, charakteru i strategii działania firmy. Skutecznie zwiększa rozpoznawalność, tworząc solidną więź z klientami. Czytelna wizytówka przedstawi Ciebie lub pracownika i zaprezentuje całą Twoją firmę. Niemniej jednak pewnie dobrze wiesz, że wizytówka wizytówce nierówna – dobry projekt wymaga kreatywności i estetycznego wyczucia. W Agencji Grafit kolorami i kształtami skutecznie zastępujemy słowa. Nasze grafiki potrafią „opowiadać” historię.

Nie ma firmy, która nie prowadziłaby intensywnej elektronicznej lub papierowej dokumentacji, dlatego papier firmowy z oryginalną sygnaturą wciąż pozostaje ważnym elementem praktyki biznesowej. Jest traktowany jako wiarygodny dowód, że nadawca prowadzi biznes, poza tym często zawiera istotną informację czy dane kontaktowe. Papier z nagłówkiem firmowym należy do najbardziej oficjalnych rodzajów komunikacji biznesowej. Świadczy o dynamiczności firmie, jej stabilnej pozycji na rynku oraz stanowi obietnicę profesjonalnej współpracy.

Projekty poligraficzne, które wzmocnią prowadzone działania marketingowe

Katalogi, koperty, ulotki, a nawet wzory dokumentów odgrywają bardzo ważną rolę w każdym biznesie. Dlatego tak ważne jest, aby firmowe materiały tworzyły spójną całość z całym systemem identyfikacji wizualnej. Z pewnością znasz sytuacje, gdy spojrzałeś na logo lub szatę graficzną reklamy i już wiedziałeś, czego się spodziewać, choć nawet nie przeczytałeś jednego słowa? To prawdziwa siła przemyślanych systemów identyfikacji wizualnej.

Element ten wykorzystują najwięksi światowi gracza np. branży motoryzacyjnej, spożywczej, budowlanej, czy też kosmetycznej. Nie trzeba być jednak globalnym potentatem, aby wykorzystać moc projektów poligraficznych. Wystarczy do tego kreatywna agencja marketingowa jak nasza! Grafit pomoże Ci zbudować lokalną pozycję i sprawi, że produkty wizualne będą nie tylko identyfikować firmę, ale same w sobie staną się reklamowym nośnikiem.

Rebranding

Wydaje Ci się, że masz już wszystko, o czym przeczytałeś powyżej? To bardzo dobrze, ale wciąż może okazać się za mało, jeśli na polu marketingu od wielu lat nie podejmowałeś żadnych działań. Nieprzypadkowo nawet topowe firmy przechodzą rebranding, który w największym skrócie da się określić jako odświeżenie wizerunku przedsiębiorstwa. W obecnych czasach nawet zmiana koloru logotypu może mieć znaczenie i świadczyć o bardziej ekologicznym charakterze firmy. Właśnie dlatego rebranding to niebywale trudne działanie, ale też zazwyczaj niezbędne. Dzięki nam dostosujesz projekty wizualne do obecnych trendów z zyskiem dla firmy!

Rebranding może dotyczyć zarówno nazwy, jak i kwestii identyfikacji wizualnej firmy. Czasem wiąże się z wyczerpaniem pewnej rynkowej formuły materiałów marketingowych, a niekiedy jest spowodowany zmianą kierunku działań, nowymi zadaniami lub też koniecznością dostosowania się do aktualnych trendów. Dobrze przeprowadzony rebranding sam w sobie jest akcją promocyjną. Może też zwiększyć sprzedaż, przyciągając nowych klientów. To szybki sposób, aby zunifikować wizerunek marki, wyróżniając się z tłumu. Właśnie dlatego, według badań IPSOS sprzed kilku lat, na rebranding w pewnym momencie działalności miało zdecydować się ponad 1/3 istniejących na rynku firm.

WYCENA

Potrzebna wycena?

Wypełnij krótki formularz, na podstawie którego będziemy mogli dokonać wyceny. W razie potrzeby pomożemy Ci dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe do realizacji twojego celu.